1. Typ
- Attack (Atak) przerywa Parry Break (Przerwanie Bloku)
- Parry Break (Przerwanie Bloku) przerywa Parry (Blok)
- Parry (Blok) redukuje obrażenia od Attack (Atak)
2. Element
- Yang
- Hardness
- Yin
- Softness
- TaiChi
3. Kategoria
- Atak (Cios) ma szansę przerwać Umiejętność (Zaklęcie)
4. Podstawowe obrażenia
- Bazowe obrażenia zależne od bazowego ataku broni oraz jej ulepszeń.
- Bronie oraz Zbroje mogą zawierać ulepszenia dające 10% obrażeń do danej umiejętności (max 40%).
5. Bonusowe Obrażenia
- Umiejętność może zyskiwać dodakowe obrażenia od statystyk Strength, Body Method lub Internal Breathing; bonus wynosi 10-200% bazowej wartości danej statystyki.
- Weapon Manuals zwiększają bonusowe obrażenia umiejętności przypisanej do danego rodzaju broni o stałą wartość (5/8/11/16/26/38/54/86/130/194/244/295/347/400/454) zależną od zaawanowania naszej postaci.
6. Rodzaj obrażeń
- Wszystkie umiejętności zadawają obrażenia External (odpowiednik fizycznych) lub Internal (odpowiednik magicznych).
- Obrażenia External są redukowane poprzez External Defense.
- Obrażenia Internal są redukowane poprzez Internal Defense, która dzieli się na 4 różne typy: Hard Defence, Soft Defence, Yin Defense, Yang Defense.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz