Anatomia Skilli





1. Typ
  • Attack (Atak) przerywa Parry Break (Przerwanie Bloku)
  • Parry Break (Przerwanie Bloku) przerywa Parry (Blok)
  • Parry (Blok) redukuje obrażenia od Attack (Atak)
2. Element
  • Yang
  • Hardness
  • Yin
  • Softness
  • TaiChi
3. Kategoria
  • Atak (Cios) ma szansę przerwać Umiejętność (Zaklęcie)
4. Podstawowe obrażenia
  • Bazowe obrażenia zależne od bazowego ataku broni oraz jej ulepszeń.
  • Bronie oraz Zbroje mogą zawierać ulepszenia dające 10% obrażeń do danej umiejętności (max 40%).
5. Bonusowe Obrażenia
  • Umiejętność może zyskiwać dodakowe obrażenia od statystyk Strength, Body Method lub Internal Breathing; bonus wynosi 10-200% bazowej wartości danej statystyki.
  • Weapon Manuals zwiększają bonusowe obrażenia umiejętności przypisanej do danego rodzaju broni o stałą wartość (5/8/11/16/26/38/54/86/130/194/244/295/347/400/454) zależną od zaawanowania naszej postaci.
6. Rodzaj obrażeń
  • Wszystkie umiejętności zadawają obrażenia External (odpowiednik fizycznych) lub Internal (odpowiednik magicznych).
  • Obrażenia External są redukowane poprzez External Defense.
  • Obrażenia Internal są redukowane poprzez Internal Defense, która dzieli się na 4 różne typy: Hard Defence, Soft Defence, Yin Defense, Yang Defense.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz