Z racji tego iż gra jest bardzo skomplikowana wielu osób szuka spolszczenia. Niestety to niemożliwe biorąc pod uwagę, że to gra sieciowa. Jedyne spolszczenie może powstać od strony wydawcy, a na to się nie zanosi. Postanowiłem więc pomóc tym, którzy mają problemy z nazewnictwem w grze i przetłumaczyłem część pojęć używanych w Age of Wulin. Dodatkowo wypisałem typowe skróty stosowane w grach MMO. Gracze znający j. angielski mogą sobie podarować czytanie tej strony ;)
Jianghu - nazwa świata, w którym toczy się gra
Internal Skill - umiejętność która określa statystyki, jej poziom określa siłę postaci, posiada wbudowany pasyw (K > pierwsza zakładka)
Meridian - dodatkowe statystyki do wyboru, które można zwiększać z kolejnymi poziomami, odblokowujemy je poprzez internal skille, meridiany posiadają ukryty pasyw (lvl 36)
Skillset - technika walki, składa się przeważnie z 7-9 umiejętności przypisanych pod konkretną broń, można je zdobyć dołączając do sekty, kupując za tokeny zdobywane w grze lub kupując za golda (real money)
Damage - obrażenie
CC - crowd control, czyli stun/silence/knockback/knockdown
Buff/Debuff - umiejętność wzmacniająca i odwrotnie
Sect/School - jedna z 8 frakcji dostępnych w grze
Random Encounter - losowe wydarzenie lub quest, odsyłam do strony Random Encounters
Forbidden Area - instancja, dungeon
Skróty dla FA używane w grze:
TV - Twilight Village
QCC/GCC - Qingyun Castle
DGI - Dragon's Gate Inn
SI - School Instance
Factions - frakcje, które możemy wyzwać, mini-dungeon
Wood/Copper/Armor/Silver/Gold/Jade - poziomy ekwipunku od najgorszego do najlepszego
PvP - player vs player, czyli dosłownie gracz vs gracz
PvE - player vs enviroment, czyli dosłownie gracz vs środowisko
NPC - Non-Player Character, postać która nie jest kontrolowana przez gracza
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz